donderdag 26 april 2012

Dinsdag 17 Maart


Mijn eerste meet momement / Het kennen van de stad.

Na gesprekken met de stagebegeleider van school en met de stage begeleider van stage, de front office manager .
Hebben we duidelijk afgesproken dat ik de komende periode zal en verder moet ontwikkelen Dat geld vooral over het kennen van het reserveringssysteem,het hotel en het kennen van de stad.
Want ik heb hiervoor een test moeten maken, waar dat soort vragen in voor kwamen. ik heb daar niet hoog op gescoord.
Hoe ging ik hiermee om ?
Ik heb een bestandje gemaakt waarin ik alle info die ik weet en elke dag weer bij leer overzichtelijk voor mijzelf heb,
Ik ben met collega's van school de stad beter leren kennen door te bekijken wat er allemaal te doen was buiten onze kamer zoals het stapleven van Antwerpen mee maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten