maandag 20 februari 2012

Dinsdag 14 februari 2012

Kennismaking & rondleiding


Ik heb vorige week een mailtje ontvangen van de afdeling personeelszaken met de vraag of ik dinsdag 14 februari voor een kennismaking en een rondleiding langs kon komen. Ik werd die ochtend verwacht om 10.00 uur dus ben ik die maandag daar al heen gegaan.

Voor de kennismaking heb ik foto's laten maken voor in de slideshow in de kantine en heb ik werkkleding aangepast. Voor de rest kregen alle nieuwe stagiaires een rondleiding door het hotel via de personeelsroute (personeelsliften) waardoor wij heel discreet het hotel konden bekijken.


Wat ik kreeg te zien tijdens de rondleiding:

Beganegrond
- The Square (het restaurant)
- De front office (back office)
- De kleine keuken
- De lobby

OM
- Kantoren (sales,personeelszaken, kantoor van de eigenaar)

1e verdieping
- Room division (housekeeping)
- De kleedkamers
- The healthclub (sauna, zwembad, fitness)

2e verdieping
- Grote keuken
- Kantine
- Ontbijtzaal
- Vergaderzalen
- Banqetingoffice

En daarnaast heb ik nog allerlei kamers van verschillende prijsklasse gezien. Van een gewone standaard kamer naar een business class en een appartement.

Ook heb ik mijn rooster gekregen, waarin stond dat ik vanaf morgen begin met trainingen tot aan donderdag en dat vrijdag mijn eerste echte stagedag is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten