donderdag 23 februari 2012

woensdag 15 februari 2012

Eerste Dag 


Van 9:00 tot 12:00 
Ik heb met meerdere collega's waaronder veel stagiaires , The New Hire Orientation Day gehad.
Tijdens deze training kreeg ik veel achtergrond informatie van het hotel en de keten.
Denk maar aan het hotel Slogan.
Yes i can slogan dat bewijst dat het hotel heel ver gaat voor de gast.
We kregen merendeels de richtlijnen van het hotel en de keten te horen. waar het hotel naar toe wilt en waar het hotel zich onderscheid van de andere hotels op de wereld.
Ik heb niet alleen het hotel en de keten beter leren kennen. maar ook mijn toekomstige collega's zoals wat hun achtergrond is.


Pauze 
We hebben met z'n allen pauze gehouden in de personeelskantine en collega's leren kennen .


Van 13:00 tot 17:00
Begonnen we met de training Safety and Security.
Wat natuurlijk een hele belangerijke training was zodat je weet hoe je moet handelen in nood situaties.
De procedures voor noodgevallen en ongevallen werden uitgelegd.
We hebben ook zelf een onderzoek mogen doen. Door in groepjes op te splitsen in het hotel,het apparatuur of ruimtes te beschrijven die een bedreiging kunnen vormen of weleens gevaarlijk kunnen worden.
De informatie van deze training was heel nuttig, aangezien ik al eerder zo'n presentatie heb gehad op school waren heel veel dingen mij al snel duidelijk. 


Kort gezegd lange dag maar wel leerzaam, ben benieuwd naar de andere trainingen die volgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten